↓

NM Båtepoxi

NM Båtepoxi
Hem Meny ↓
Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till sekundärt innehåll
  • Hem
  • Hantering & Säkerhet
    • Hantering & Säkerhet
    • Information om CLP‐märkning
    • Skydd
    • Hantering
    • Skydd – en sammanfattning
  • Kontakt
    • GDPR
  • Sortiment
    • Distansmaterial
    • Epoxi för båten
    • Glasfiber
  • Tips & Trix
    • Enkla beskrivningar
      • Exempel på hur man blandar
      • Tillverkning av hålkäl
      • Trä och träbåt »»
        • Limma ihop Plywoodskivor
        • Laga läckande träbåt
        • Sammanfogning av trä och kryssfanér
        • Reparation av skador i trä och fanér
      • Nåt »»
        • Nåtlimning av cravellbyggd skrovsida
        • Nåtlimning av däck eller andra ytor
      • Köl »»
        • Fastsättning av köl
        • Spackling av köl
        • Uppspackling av kölprofil
      • Delaminerade däck
      • Byte av akterspegel
      • Kallbakning med ribbor
      • Motorbalkar
      • Reparation av skador i laminat
      • Kanoter och kajaker, ribbuppbyggnad
      • Tillverkning av formar
    • Olika arbetsmoment
    • Vad kan gå fel?
    • Frågor & Svar
      • FAQ Allmänna frågor
      • FAQ Epoxi på och runt skrovet
      • FAQ Inredning & yttre detaljer
      • Fråga laboratoriet
  • Bloggar
    • Labbets Forum
    • Båten Nisse
    • Båtmässor
  • Återförsäljare
  • Båtprojekt
    • Läsares projekt
      • Donauprojektet
      • Havskajak typ Kavat
      • Liten båt
      • Novi epoxiprojekt
    • NM’s projekt
      • Barbord
      • Båten Nisse
      • En form till en gammal mopedsadel
      • En formad jul
      • Från plugg till låda
      • Kajakbygge
      • Nu börjar vi med båt igen
      • Pepparkakshus
      • Renovering av akterspegel
      • Reparation av kylanläggning till husbil
    • Helt annat

Bildnavigering

← Föregående Nästa →

fr_134

Publicerad 31 januari, 2013 i storleken 2448 × 3264 i En form till en gammal mopedsadel

Bildnavigering

← Föregående Nästa →
Logga in © Nils Malmgren AB
↑